BcA. Michaela Gereová

Diplomová práce

Branding těles klasické hudby v České republice

Branding of Classical Music Ensembles in Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce „Branding těles klasické hudby v České republice“ si klade za cíl zjistit, zda tělesa klasické hudby v České republice využívají nástroje pro budování značky neboli branding. Popisuje teoretické základy, složky, přístupy k brandu a pomocí příkladů z profesionální praxe mapuje možnosti a postupy při budování brandu. V praktické části u vybraných těles popisuje jejich využívání brandingu …více
Abstract:
Diploma thesis „Branding of Classical Music Ensembles in Czech Republic” deals with utilization of branding of classical music ensembles in Czech Republic. It provides a theoretical basis, examples from professional practice and based on that describes and evaluates selected cases and suggests improvements.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Mgr. Jana Tichá Janulíková, Dip. um.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakulta
https://is.jamu.cz/th/wyzde/