Branding těles klasické hudby v České republice – BcA. Michaela Gereová
BcA. Michaela Gereová
Diplomová práce
Branding těles klasické hudby v České republice
Branding of Classical Music Ensembles in Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce „Branding těles klasické hudby v České republice“ si klade za cíl zjistit, zda tělesa klasické hudby v České republice využívají nástroje pro budování značky neboli branding. Popisuje teoretické základy, složky, přístupy k brandu a pomocí příkladů z profesionální praxe mapuje možnosti a postupy při budování brandu. V praktické části u vybraných těles popisuje jejich využívání brandingu …víceAbstract:
Diploma thesis „Branding of Classical Music Ensembles in Czech Republic” deals with utilization of branding of classical music ensembles in Czech Republic. It provides a theoretical basis, examples from professional practice and based on that describes and evaluates selected cases and suggests improvements.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/wyzde/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Mgr. Jana Tichá Janulíková, Dip. um.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/wyzde/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Hudební fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební produkce
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing v oblasti získávání a výběru zaměstnanců ve vybrané sociální nestátní neziskové organizaci
Magdaléna Pišlová -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Značka a její působení na zákazníka
Lucie Havlíková -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Kultúra ako značka. Potenciál využitia franchisového modelu v kultúrnych inštitúciách
Lenka Kavuľová -
Biokonjugáty nanočástic pruské modři jako značka pro imunostanovení
Květa Mertová -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Klára Surmová -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti Raiffeisenbank
Klára Valentková