Klíčové in-store marketingové nástroje a aktivity v maloobchodě s módním oblečením – Anastasiia Dzhuromska
Anastasiia Dzhuromska
Diplomová práce
Klíčové in-store marketingové nástroje a aktivity v maloobchodě s módním oblečením
Key in-store marketing tools and techniques in fashion clothing stores.
Anotace:
Cílem diplomové práce je prozkoumat specifika marketingové komunikace módních značek, definovat hlavní nástroje, které používá módní brand v maloobchodech, a specifikovat nové trendy v této oblasti.Na příkladu značek Zara a Topshop je analyzováno, které nástroje tyto firmy využívají. Diplomová práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část. Teoretická část je zaměřena na marketingovou komunikaci …víceAbstract:
The main objectives of this final thesis are to analyse the main features of in-store fashion marketing communication, to define and describe the main tools, which are used by the fashion brands in retail and specify new creative ideas which are implemented in the fashion stores. The final thesis consists of two parts: theoretical and practical.The theoretical part of the final thesis focuses on marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 12. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71660
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2018
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Oldřich Vávra
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71660
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita in-store marketingu z pohledu psychologie
Valérie Štursová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková -
Efektivita in-store marketingu
Gabriela Turková -
Analýza současných in-store aktivit globální značky se sportovními potřebami
Natálie Havlíčková -
Komparace využívání in-store marketingu v Česku a Finsku
Milan KOCÁB -
Marketingová analýza in-store eventu konkrétní značky
Denisa Kraftová -
Pre/post test v in-store marketingu
Jitka Janurová