Lucie Kašparová

Master's thesis

Marketingová komunikace na Internetu se zaměřením na copywriting

Marketing communication on the Internet with the focus on copywriting
Abstract:
Cílem práce je navrhnout nejvhodnější kombinaci komunikačních prostředků a zároveň způsob a obsah komunikace pro vzdělávací instituce a obdobné organizace. První část se věnuje vlivu internetu na marketing a možnostem, které společnost při výběru vhodných komunikačních prostředků má. Druhá část se zabývá copywritingem, a tedy způsobům podání obsahové stránky komunikace. Další část se věnuje konkrétnímu …more
Abstract:
This thesis aims to recommend the best communication mix and at the same time ways and content of communication for educational and similar kind of institutions. The first part of the thesis focuses on influence of the Internet on marketing and investigates options of communication tools which the institutions can choose from. The second part of the thesis covers a copywriting topic which means ways …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 10. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2015
  • Supervisor: Markéta Kubálková
  • Reader: Jitka Koubalíková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46030