Marketingová komunikace na Internetu se zaměřením na copywriting – Lucie Kašparová
Lucie Kašparová
Master's thesis
Marketingová komunikace na Internetu se zaměřením na copywriting
Marketing communication on the Internet with the focus on copywriting
Abstract:
Cílem práce je navrhnout nejvhodnější kombinaci komunikačních prostředků a zároveň způsob a obsah komunikace pro vzdělávací instituce a obdobné organizace. První část se věnuje vlivu internetu na marketing a možnostem, které společnost při výběru vhodných komunikačních prostředků má. Druhá část se zabývá copywritingem, a tedy způsobům podání obsahové stránky komunikace. Další část se věnuje konkrétnímu …moreAbstract:
This thesis aims to recommend the best communication mix and at the same time ways and content of communication for educational and similar kind of institutions. The first part of the thesis focuses on influence of the Internet on marketing and investigates options of communication tools which the institutions can choose from. The second part of the thesis covers a copywriting topic which means ways …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 10. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46030
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2015
- Supervisor: Markéta Kubálková
- Reader: Jitka Koubalíková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46030
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication with focus on digital recruitment (role of social platforms in recruiting)
Tatia Tchkonia -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Artur Zhuravlev -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Bakhtiyar Sissengali -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Ilya Abdrakhmanov