Lucie Kašparová

Diplomová práce

Marketingová komunikace na Internetu se zaměřením na copywriting

Marketing communication on the Internet with the focus on copywriting
Anotace:
Cílem práce je navrhnout nejvhodnější kombinaci komunikačních prostředků a zároveň způsob a obsah komunikace pro vzdělávací instituce a obdobné organizace. První část se věnuje vlivu internetu na marketing a možnostem, které společnost při výběru vhodných komunikačních prostředků má. Druhá část se zabývá copywritingem, a tedy způsobům podání obsahové stránky komunikace. Další část se věnuje konkrétnímu …více
Abstract:
This thesis aims to recommend the best communication mix and at the same time ways and content of communication for educational and similar kind of institutions. The first part of the thesis focuses on influence of the Internet on marketing and investigates options of communication tools which the institutions can choose from. The second part of the thesis covers a copywriting topic which means ways …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
  • Vedoucí: Markéta Kubálková
  • Oponent: Jitka Koubalíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46030