Media relations a mediální obraz Masarykovy univerzity – Mgr. Tereza Knířová
Mgr. Tereza Knířová
Bachelor's thesis
Media relations a mediální obraz Masarykovy univerzity
Media relations and image of Masaryk University
Abstract:
Bakalářská práce se soustředí na to, jakým způsobem Masarykova univerzita pracuje s media relations a jak se tato komunikace odráží v samotných médiích. Východiskem pro první část této práce je komerční pojetí media relations, ale také některé zahraniční studie, které se tomuto tématu věnovaly na univerzitách. Media relations na univerzitě popisujeme na základě analýzy dostupných materiálů a rozhovoru …moreAbstract:
This Bachelor thesis is focused on the manner in which Masaryk University works with media relations and how this communication is reflected by the media. The first part of this study is a result of a commercial model of media relations and selected studies from universities abroad. We describe media relations at Masaryk University on the basis of an analysis of available materials and on the basis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/i4fs0/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2008
- Supervisor: PhDr. Václav Štětka, Ph.D.
- Reader: Jana Pokorná
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Theses on a related topic
-
Univerzita jako sbírkotvorná instituce. Umělecká sbírka Masarykovy univerzity
Simona Tichá -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Media Relations romských sdružení v České republice
David Rozsíval -
The Role of Media in International Relations – Case study of Hungary and the European Union
Lucia Korcsogová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
Hana Chmelíková -
Vliv zainteresovaných bezpečnostních subjektů na mediální obraz sportovní akce
Ivan Kuzeyev