Ivana Skořepová

Master's thesis

Nové trendy v marketingu aplikované na farmaceutický průmysl

New Trends in Marketing apply to Pharmaceutical Industry
Abstract:
Účelem diplomové práce je v teoretické části představit marketing jako celek včetně marketingového mixu se speciálním zaměřením na nové trendy v marketingu a s ohledem na farmaceutický průmysl. Praktická část pak bude zaměřena na možnost aplikace nových marketingových trendů do farmaceutického průmyslu ve spojitosti s etickými aspekty a zákonnými opatřeními v rámci České republiky.
Abstract:
The Purpose of the thesis is in the theoretical part to describe the complete marketing as a whole including marketing mix with a special focus on the new trends in the marketing having regard to the pharmaceutical industry. The practical part will be focussed to an aplication the new trends in marketing to the pharmaceutical industry with respect to the etic code and to the law in the Czech Republic …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 11. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2011
  • Supervisor: Ondřej Lešetický
  • Reader: Eva Dohnalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26501