Ivana Skořepová

Diplomová práce

Nové trendy v marketingu aplikované na farmaceutický průmysl

New Trends in Marketing apply to Pharmaceutical Industry
Anotace:
Účelem diplomové práce je v teoretické části představit marketing jako celek včetně marketingového mixu se speciálním zaměřením na nové trendy v marketingu a s ohledem na farmaceutický průmysl. Praktická část pak bude zaměřena na možnost aplikace nových marketingových trendů do farmaceutického průmyslu ve spojitosti s etickými aspekty a zákonnými opatřeními v rámci České republiky.
Abstract:
The Purpose of the thesis is in the theoretical part to describe the complete marketing as a whole including marketing mix with a special focus on the new trends in the marketing having regard to the pharmaceutical industry. The practical part will be focussed to an aplication the new trends in marketing to the pharmaceutical industry with respect to the etic code and to the law in the Czech Republic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
  • Vedoucí: Ondřej Lešetický
  • Oponent: Eva Dohnalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26501