Nové trendy v marketingu aplikované na farmaceutický průmysl – Ivana Skořepová
Ivana Skořepová
Master's thesis
Nové trendy v marketingu aplikované na farmaceutický průmysl
New Trends in Marketing apply to Pharmaceutical Industry
Abstract:
Účelem diplomové práce je v teoretické části představit marketing jako celek včetně marketingového mixu se speciálním zaměřením na nové trendy v marketingu a s ohledem na farmaceutický průmysl. Praktická část pak bude zaměřena na možnost aplikace nových marketingových trendů do farmaceutického průmyslu ve spojitosti s etickými aspekty a zákonnými opatřeními v rámci České republiky.Abstract:
The Purpose of the thesis is in the theoretical part to describe the complete marketing as a whole including marketing mix with a special focus on the new trends in the marketing having regard to the pharmaceutical industry. The practical part will be focussed to an aplication the new trends in marketing to the pharmaceutical industry with respect to the etic code and to the law in the Czech Republic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 11. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26501
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2011
- Supervisor: Ondřej Lešetický
- Reader: Eva Dohnalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26501
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Marketing Strategy of the Company in Terms of New Trends in Nutrition
Iryna Trylis -
Trends in Digital Marketing
Anastasiia Tantsiura -
Digital marketing trends in food and beverage industry
Ulviyya Movla-zada -
Entrepreneurship in mobile marketing
Maksim Beliaev -
Nová náboženská hnutí z perspektivy soudobé marketingové komunikace
Marek Adamík -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Pavlína Tichá