Marketingový mix společnosti Allianz – Bc. Ridrich Ridrich
Bc. Ridrich Ridrich
Bakalářská práce
Marketingový mix společnosti Allianz
Allianz Marketing Mix
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vyhodnocení prvků marketingového mixu vybrané společnosti, Allianz pojišťovny a.s., a následné doporučení k jejich zlepšení. Práce analyzuje dostupná sekundární data získaná při odborné praxi ve společnosti. Bakalářská práce je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole této práce je popsán marketing, marketingový mix a jeho nástroje v obecném měřítku. Druhá kapitola je zaměřena …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the individual elements of the marketing mix of the selected company Allianz pojišťovna a.s. and to formulate recommendations for improvement. The thesis analyzes the available secondary data obtained during the practice in the company. The bachelor thesis is divided into three chapters. The first chapter of this thesis describes marketing, marketing mix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/aue3f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Ondřej Mikšík
- Oponent: Ing. Daniel Kvíčala
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Kavka Kavka -
Marketingový mix hokejového klubu HC Vítkovice Ridera
Veronika Štefková -
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Markéta Svatošová -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix restaurace a penzionu Nábřežní terasy
Andrea Dítětová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix Restaurace U Cafourků
Michal Vadovič