Bc. Ridrich Ridrich

Bakalářská práce

Marketingový mix společnosti Allianz

Allianz Marketing Mix
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vyhodnocení prvků marketingového mixu vybrané společnosti, Allianz pojišťovny a.s., a následné doporučení k jejich zlepšení. Práce analyzuje dostupná sekundární data získaná při odborné praxi ve společnosti. Bakalářská práce je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole této práce je popsán marketing, marketingový mix a jeho nástroje v obecném měřítku. Druhá kapitola je zaměřena …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the individual elements of the marketing mix of the selected company Allianz pojišťovna a.s. and to formulate recommendations for improvement. The thesis analyzes the available secondary data obtained during the practice in the company. The bachelor thesis is divided into three chapters. The first chapter of this thesis describes marketing, marketing mix …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/aue3f/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Ondřej Mikšík
  • Oponent: Ing. Daniel Kvíčala

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management