Bc. Ridrich Ridrich
Bachelor's thesis
Marketingový mix společnosti Allianz
Allianz Marketing Mix
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vyhodnocení prvků marketingového mixu vybrané společnosti, Allianz pojišťovny a.s., a následné doporučení k jejich zlepšení. Práce analyzuje dostupná sekundární data získaná při odborné praxi ve společnosti. Bakalářská práce je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole této práce je popsán marketing, marketingový mix a jeho nástroje v obecném měřítku. Druhá kapitola je zaměřena …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the individual elements of the marketing mix of the selected company Allianz pojišťovna a.s. and to formulate recommendations for improvement. The thesis analyzes the available secondary data obtained during the practice in the company. The bachelor thesis is divided into three chapters. The first chapter of this thesis describes marketing, marketing mix …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/aue3f/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Ondřej Mikšík
- Reader: Ing. Daniel Kvíčala
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Kavka Kavka -
Marketingový mix hokejového klubu HC Vítkovice Ridera
Veronika Štefková -
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Markéta Svatošová -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix restaurace a penzionu Nábřežní terasy
Andrea Dítětová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix Restaurace U Cafourků
Michal Vadovič