Bc. Ridrich Ridrich

Bachelor's thesis

Marketingový mix společnosti Allianz

Allianz Marketing Mix
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vyhodnocení prvků marketingového mixu vybrané společnosti, Allianz pojišťovny a.s., a následné doporučení k jejich zlepšení. Práce analyzuje dostupná sekundární data získaná při odborné praxi ve společnosti. Bakalářská práce je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole této práce je popsán marketing, marketingový mix a jeho nástroje v obecném měřítku. Druhá kapitola je zaměřena …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the individual elements of the marketing mix of the selected company Allianz pojišťovna a.s. and to formulate recommendations for improvement. The thesis analyzes the available secondary data obtained during the practice in the company. The bachelor thesis is divided into three chapters. The first chapter of this thesis describes marketing, marketing mix …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Ondřej Mikšík
  • Reader: Ing. Daniel Kvíčala

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management