Možnosti využití marketingového mixu na zvýšení poptávky po produktech firmy – Kristýna THEIMEROVÁ
Kristýna THEIMEROVÁ
Bakalářská práce
Možnosti využití marketingového mixu na zvýšení poptávky po produktech firmy
Possibilities of Using Marketing Mix to Increase the Demand for Products of the Company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu produktů v konkrétní společnosti Dacom Pharma, s. r. o., na jejímž základě je vyhodnocena současná situace společnosti a vytvořeny návrhy na zlepšení a zvýšení poptávky po produktech. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou nástrojů marketingového mixu a poptávky. Tato část práce vychází z poznatků získaných v literatuře vztahující se …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the analysis of marketing mix of products in the particular company Dacom Pharma, Ltd. On the basis of the analysis the current situation of the company is evaluated and the suggestions for improvement and increased demand for products are generated. The theoretical part deals with the characteristics of the instruments of marketing mix and demand. This part is based on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Zveřejnit od: 11. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
THEIMEROVÁ, Kristýna. \textit{Možnosti využití marketingového mixu na zvýšení poptávky po produktech firmy}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/okirqn/.
Jak správně citovat práci
THEIMEROVÁ, Kristýna. Možnosti využití marketingového mixu na zvýšení poptávky po produktech firmy. Prostějov, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
Nové formy distribuce produktů
Miroslav L'udma -
Marketingový mix na trhu kosmetických produktů
Zuzana Dvořáková -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová