Nakupování potravin přes internet v České republice – Bc. Sára MARVANOVÁ
Bc. Sára MARVANOVÁ
Master's thesis
Nakupování potravin přes internet v České republice
Online grocery shopping in the Czech republic
Abstract:
Tématem předložené diplomové práce je nakupování potravin na internetu s důrazem na Českou republiku. Cílem práce bylo zjistit, zda lidé využívají online nakupování potravin, jak jsou s touto službou spokojeni, a zda existují rozdíly v nákupním chování ve vybraných generacích X, Y, a Z. V první části práce autorka definuje základní pojmy jako chování spotřebitele, elektronické obchodování a generace …moreAbstract:
The topic of the presented master's thesis is the online grocery shopping in the Czech republic. The aim of the thesis was to explore the usage of online grocery shopping, customer satisfaction with the service and potential differences among selected generations X, Y and Z. The first part of the thesis contains theoretical definitions of consumer behavior, e-commerce and generation. The following …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. David Prantl, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MARVANOVÁ, Sára. Nakupování potravin přes internet v České republice. Plzeň, 2023. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
WWW aplikace s využitím relační databáze pro elektronický obchod s hasičskou výzbrojí
Jan Čáslava -
Beyond Food Delivery: The Role of Core Business and Other Success Factors for Superapps, Lessons from Grab's SEA Dominance for Wolt's Expansion in the Czech Republic
Jan Budinský -
Komunikační strategie pro elekronický obchod s vínem
Nina Kateřina Ratajská -
Internetový obchod s automobilovými náhradními díly
Michal Čermák -
Založení elektronického obchodu s módními doplňky a oblečením
Kristýna Stroková -
Elektronický obchod s profesionální zvukovou technikou
Lukáš Hronec -
Možnosti online propagace elektronického obchodu s módou
Ekaterina Sineva -
Rozvoj elektronického obchodu s využitím datové analýzy
Petr Župka