Nakupování potravin přes internet v České republice – Bc. Sára MARVANOVÁ
Bc. Sára MARVANOVÁ
Diplomová práce
Nakupování potravin přes internet v České republice
Online grocery shopping in the Czech republic
Anotace:
Tématem předložené diplomové práce je nakupování potravin na internetu s důrazem na Českou republiku. Cílem práce bylo zjistit, zda lidé využívají online nakupování potravin, jak jsou s touto službou spokojeni, a zda existují rozdíly v nákupním chování ve vybraných generacích X, Y, a Z. V první části práce autorka definuje základní pojmy jako chování spotřebitele, elektronické obchodování a generace …víceAbstract:
The topic of the presented master's thesis is the online grocery shopping in the Czech republic. The aim of the thesis was to explore the usage of online grocery shopping, customer satisfaction with the service and potential differences among selected generations X, Y and Z. The first part of the thesis contains theoretical definitions of consumer behavior, e-commerce and generation. The following …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. David Prantl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARVANOVÁ, Sára. Nakupování potravin přes internet v České republice. Plzeň, 2023. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
WWW aplikace s využitím relační databáze pro elektronický obchod s hasičskou výzbrojí
Jan Čáslava -
Beyond Food Delivery: The Role of Core Business and Other Success Factors for Superapps, Lessons from Grab's SEA Dominance for Wolt's Expansion in the Czech Republic
Jan Budinský -
Komunikační strategie pro elekronický obchod s vínem
Nina Kateřina Ratajská -
Internetový obchod s automobilovými náhradními díly
Michal Čermák -
Založení elektronického obchodu s módními doplňky a oblečením
Kristýna Stroková -
Elektronický obchod s profesionální zvukovou technikou
Lukáš Hronec -
Možnosti online propagace elektronického obchodu s módou
Ekaterina Sineva -
Rozvoj elektronického obchodu s využitím datové analýzy
Petr Župka