Tvorba aktivizační výukové jednotky v oboru biologie – Bc. Michaela BYRTUSOVÁ
Bc. Michaela BYRTUSOVÁ
Diplomová práce
Tvorba aktivizační výukové jednotky v oboru biologie
Creation of stimulating educational activity in the field of biology
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tvorbou aktivizační výukové jednotky na téma biodiverzita, která je určena žákům 8., 9. ročníků základních škol a žákům středních škol. Teoretická část se zaměřuje na metody výuky a jejich klasifikaci, výukové zdroje s důrazem na zdroje textové, psychologické aspekty období dospívání a rozdělení biodiverzity na ekosystémovou, druhovou a genetickou. Praktická část obsahuje …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the creation of stimulating educational activity on the topic of biodiversity, which is designed for pupils in the 8th, 9th grades of primary school and secondary school pupils. The theoretical part is devoted to teaching methods and their classification, teaching resources with the focus on textual resources, psychological aspects of adolescence, and the division of biodiversity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Iva Červenková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BYRTUSOVÁ, Michaela. Tvorba aktivizační výukové jednotky v oboru biologie. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Biologie pro SŠ - Psychologie pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Aktivizační metody ve vybrané výukové jednotce
Kateřina Gašparová -
Aktivizační metody ve vybrané výukové jednotce
Dominika Šostá -
Výuka geografie a geografických témat na středních odborných školách v České republice – analýza RVP, podmínky, příležitosti a realita.
David Šulc -
Porovnání školních vzdělávacích programů s RVP na konkrétně specifikovaných školách se zaměřením na předmět FYZIKA
Roman Cibulka -
Populární zpěv v RVP a ŠVP na Základních uměleckých školách
Tereza SVOBODOVÁ -
Inovace RVP a ŠVP v závislosti na aktuálních trendech výuky ICT na ZŠ a víceletých gymnáziích
Michaela ČAPKOVÁ -
Srovnání konkrétního ŠVP MŠ s RVP pro předškolní vzdělávání
Aneta Kulíková -
Analýza RVP PV a ŠVP PV ve vztahu k výchově ke zdraví v předškolním vzdělávání
Kristýna OPRŠALOVÁ