Význam emocí v komunikaci značky luxusních oděvů MUZ – Bc. Zuzana Losová
Bc. Zuzana Losová
Master's thesis
Význam emocí v komunikaci značky luxusních oděvů MUZ
The Significance of Emotions in Communication of the Brand of Luxury Clothing MUZ
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem významu emocí v marketingové komunikaci na příkladu nově založené značky luxusních oděvů MUZ. Hlavním cílem práce je na základě vlastního kvalitativního výzkumu identifikovat a následně interpretovat emoce, preference a očekávání, které si současní a potenciální zákazníci spojují se značkou MUZ a zjištěné poznatky dále využít při návrhu komunikační strategie značky …moreAbstract:
The thesis deals with the topic of the importance of emotions in marketing communication on the example of the newly established brand of luxury clothing MUZ. The main aim of the thesis is to identify and interpret the emotions, preferences and expectations that current and potential customers associate with the MUZ brand based on the own qualitative research and use the findings further in the design …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LOSOVÁ, Zuzana. \textit{Význam emocí v komunikaci značky luxusních oděvů MUZ} [online].
Zlín, 2018 [cit. 2021-02-26]. Available from: <https://theses.cz/id/oknuiq/>.
Master's thesis.
Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications.
Thesis supervisor doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D..
The right form of listing the thesis as a source quoted
Losová, Zuzana. Význam emocí v komunikaci značky luxusních oděvů MUZ. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová