Rozhodování generace Z na papírenském trhu – Lucie Kadlecová
Lucie Kadlecová
Bachelor's thesis
Rozhodování generace Z na papírenském trhu
Generation Z decision-making on the paper market
Anotácia:
Kadlecová, L. Rozhodování generace Z na papírenském trhu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova Univerzita v Brně, 2024. Bakalářská práce se zaměřuje na rozhodování generace Z na papírenském trhu. Cílem bakalářské práce je zjištění, jak spotřebitelé vnímají využívání sešitů na zaznamenávání informací. Práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. Teoretická část shrnuje relevantní poznatky z odborné …viacAbstract:
Kadlecová, L. Generation Z decision-making on the paper market. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2024. The bachelor thesis focuses on Generation Z's decision-making in the paper market. The aim of the bachelor thesis is to investigate how consumers perceive the use of notebooks for information recording. The thesis is divided into theoretical and analytical parts. The theoretical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedúci: Ing. Veronika Antošová, Ph.D.
- Oponent: Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Trade and Services Management / Trade Management
Práce na příbuzné téma
-
Narratives of migrant integration: The Structural and Social Porosity of Serbian Society Through teh Eyes of Incoming Migrants
Vlada Šahović -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Porovnání pracovních očekávání generací X, Y, Z, a začlenění generace Z na pracovní trh
Ondřej Špernoga -
Zaměstnanecké benefity a jejich preference z pohledu generace Z v sektoru služeb
Veronika Voňková -
Marketingová strategie společnosti McDonald´s na českém trhu z pohledu udržitelnosti (s cílením na Generaci Z)
Matěj Škáva -
Pracovní sešit do předmětu Zbožíznalství
Lenka Tvrzická -
Pracovní sešit pro přípravu na ukončování vzdělávání oboru automechanik
Jiří Kosař -
Výtvarný sešit jako předstupeň k tvorbě
Kateřina PROKOPOVÁ