Zhodnocení kvality poskytovaných služeb a běžných účtů u klíčových bank v Ústeckém kraji – Ondřej JANDA
Ondřej JANDA
Master's thesis
Zhodnocení kvality poskytovaných služeb a běžných účtů u klíčových bank v Ústeckém kraji
Evaluation of services and current accounts quality of key banks in the Ústí region
Abstract:
Tato práce je zaměřená na zhodnocení kvality služeb a běžných účtů, jejich porovnání a identifikaci nedostatků mezi klíčovými bankami Ústeckého kraje. V současné době dochází k přechodu klientů z velkých bank do nových, moderních bank. Teoretická část se zabývá charakteristikou a funkcí bank, bankovním sektorem a jeho historií. Dále pak běžnými účty, jejich porovnáním v rámci klíčových bank a moderními …moreAbstract:
This thesis is focused on the evaluation of services and current accounts, its comparison and identification of failures within key banks in Ústí region. There are two main parts to this thesis. The theoretical part deals with bank characteristics and functions, the banking sector and its history. Current accounts, their comparison among key banks and modern trends are also described within this part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 3. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Eva Fuchsová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANDA, Ondřej. \textit{Zhodnocení kvality poskytovaných služeb a běžných účtů u klíčových bank v Ústeckém kraji}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2016. Available from: https://theses.cz/id/okvy97/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JANDA, Ondřej. Zhodnocení kvality poskytovaných služeb a běžných účtů u klíčových bank v Ústeckém kraji. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Zavedení nového modelu sledování spokojenosti zákazníků
Lenka Manderlová -
Model výkonnosti podniku automobilového průmyslu v kontextu zákaznické spokojenosti
Olga FALTEJSKOVÁ -
The Antecedents and Consequences of Net Promoter Score: The Case of an Energy Company
Matěj Brandejs -
Přínosy metriky Net Promoter Score ve sledovaném podniku
Martin Drábek -
Analýza studentských bankovních účtů pomocí metody Mystery Shopping
Jeanette Plíšková -
Analýza studentských bankovních účtů pomocí metody Mystery Shopping
Kateřina Maňourová