Michal Koščo

Diplomová práce

Použití Lafayova indexu pro porovnávání konkurenčních výhod vybraných zemí

Comparison of comparative advantages of selected countries by application of Lafay index
Anotace:
Plánování marketingových činností na zahraničních trzích je složitější než na domácím trhu. Součástí plánování je marketingová situační analýza. Jedny z otázek, které by si společnost před vstupem na zahraniční trh měla zodpovědět, jsou tržní potenciál a konkurenceschopnost výrobku na trhu. Na tuto otázku hledá odpověď metoda hledání komparativní výhody pomocí světových celních statistik, kterou jsem …více
Abstract:
To plan marketing activities on foreign markets is more difficult than to plan activities on local market. Part of marketing plan is situational analysis. One of the questions company should clarify before entering foreign market is market potential and competitiveness of product on the market. These questions can be answered by comparative advantage searching method, which I have presented in my study …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 9. 2011
  • Vedoucí: Jana Boučková
  • Oponent: Markéta Procházková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28676