Použití Lafayova indexu pro porovnávání konkurenčních výhod vybraných zemí – Michal Koščo
Michal Koščo
Master's thesis
Použití Lafayova indexu pro porovnávání konkurenčních výhod vybraných zemí
Comparison of comparative advantages of selected countries by application of Lafay index
Anotácia:
Plánování marketingových činností na zahraničních trzích je složitější než na domácím trhu. Součástí plánování je marketingová situační analýza. Jedny z otázek, které by si společnost před vstupem na zahraniční trh měla zodpovědět, jsou tržní potenciál a konkurenceschopnost výrobku na trhu. Na tuto otázku hledá odpověď metoda hledání komparativní výhody pomocí světových celních statistik, kterou jsem …viacAbstract:
To plan marketing activities on foreign markets is more difficult than to plan activities on local market. Part of marketing plan is situational analysis. One of the questions company should clarify before entering foreign market is market potential and competitiveness of product on the market. These questions can be answered by comparative advantage searching method, which I have presented in my study …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28676
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2011
- Vedúci: Jana Boučková
- Oponent: Markéta Procházková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28676
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategický marketingový plán pro soubor dvou památkových objektů
Lucie Vítámvásová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Marketingový strategický plán občanského sdružení Kulturárium
Tereza Wíznerová -
Strategický marketingový plán taneční školy Swing Wings z. s.
Pavlína Horvátová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Marketing Strategic Plan for Europa Capital's New Project: 'Dome Prag' in Czech Republic
Ella Rozmanová