International Strategy of French Wine Company within a Global Wine Market – Clément Quentin Daniel
Clément Quentin Daniel
Diplomová práce
International Strategy of French Wine Company within a Global Wine Market
Medzinárodná stratégia francúzskej vinárskej spoločnosti vrámci globálneho trhu s vínom
Anotace:
Cieľom diplomovej práce je zistiť, akú rolu hrá vybraná francúzska vinárska spoločnosť na globalizovanom trhu s vínom, aká bola jej stratégia pri penetrácii nových trhov a aké sú jej možnosti pre zlepšenie výkonnosti. Súčasťou výskumu bola analýza dvoch rozličných trhov: amerického a čínskeho. Pri oboch trhoch boli rozanalyzované hlavné spotrebiteľské trendy, národná produkcia a miestna konkurencia …víceAbstract:
The objective of the thesis is to investigate how a wine company plays on a globalized wine market and what are the adopted strategies in order to penetrate new markets. Some recommendations will be provided in order to improve the company's presence. In this perspective two different markets will be analyzed: American and Chinese. For both markets we highlighted the main trends of consumption, the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60846
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 2. 2014
- Vedoucí: Petr Král
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60846
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing justification in the companyGazprom in Comparison with Chevron Corporation
Ellina Filimontseva -
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
Soe Min Htet -
Spoločnosť s ručeným obmedzeným
Igor Kopeň -
Wine Marketing
Maralmaa Anand -
Consumer behaviour on the wine market compared in selected countries of the EU
Dagmar Fialová -
Factors influencing behaviour of young consumers in the wine market
Jakub Vičík