Analýza motivace k fotbalu u mládeže v Moravskoslezském kraji – Jan MIČKA
Jan MIČKA
Bakalářská práce
Analýza motivace k fotbalu u mládeže v Moravskoslezském kraji
Football motivation analysis of young in the Moravian Silesian region
Anotace:
Problémem dnešní generace mládeže je narůstající nezájem o sport, a proto jsem chtěl zjistit v mé bakalářské práci a zaměřit na to, jakou mají mladí fotbalisté motivaci k fotbalu. V praktické části byla využita metoda standardizovaného dotazníků SMS-28, který je upraven podle mých představ, k získání potřebných dat, aby bylo zjištěno, jakou mají mladí chlapci motivaci k tomuto sportu. Hlavním cílem …víceAbstract:
The problem of today's youth generation is increasing lack of interest in sport, and so I wanted to find out in my bachelor thesis and focus on how much are young footballers motivated to play football. In the practical part, the method of standardized questionnaires SMS-28, which is adapted according my ideas, was used to obtain the necessary data in order to find out the motivation of youngsters …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michal Sebera
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIČKA, Jan. Analýza motivace k fotbalu u mládeže v Moravskoslezském kraji. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Tělesná výchova se zaměřením na vzdělávání - Informační a komunikační technologie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
GDPR a empirický výzkum
Michaela Křepelka -
Výzkum práce z domova a užití informačních technologií
Tomáš Borota -
Chování zákazníků a výzkum poptávky ve vybraném hotelu.
Jiří Stareček -
Výzkum spotřebitelského chování generace Z při nákupu oděvů
Liliana Hudiová -
Výzkum rozvojových priorit dané obce z pohledu obyvatel žijících v daném území
Tereza FEŠÁROVÁ -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Denisa Braunová -
Motivace žen k výkonnostnímu genderově netypickému sportu a postoje samotných hráček k ženskému fotbalu
Lukáš Kordač -
Publikace pro děti a mládež oceněné v soutěži Magnesia Litera (Litera za knihu pro děti a mládež)
Zuzana ČERMÁKOVÁ