Bc. Dan Průša

Master's thesis

Změny orientace sociálního marketingu v situaci ekonomické krize

Change of orientation of social marketing in the situation of the economic crisis
Anotácia:
Cílem diplomové práce je popsat pravděpodobné změny v oblasti sociálního marketingu, ke kterým dochází vlivem ekonomické krize. Zdrojem pro tuto práci byly všechny dostupné zdroje o vývoji jednotlivých kampaní a organizací, včetně dat a informací získaných přímo od odpovědných pracovníků zkoumaných organizací.
Abstract:
The main task of this thesis is to describe probable changes in a section of social marketing occurred due economic crisis. Sources for the thesis were all available sources about each single campaign and organisation, including data and information obtained by responsible persons for social marketing campaigns in analyzed organizations.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
  • Vedúci: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication