Theses 

Změny orientace sociálního marketingu v situaci ekonomické krize – Ing. Dan Průša

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Ing. Dan Průša

Diplomová práce

Změny orientace sociálního marketingu v situaci ekonomické krize

Change of orientation of social marketing in the situation of the economic crisis

Anotace: Cílem diplomové práce je popsat pravděpodobné změny v oblasti sociálního marketingu, ke kterým dochází vlivem ekonomické krize. Zdrojem pro tuto práci byly všechny dostupné zdroje o vývoji jednotlivých kampaní a organizací, včetně dat a informací získaných přímo od odpovědných pracovníků zkoumaných organizací.

Abstract: The main task of this thesis is to describe probable changes in a section of social marketing occurred due economic crisis. Sources for the thesis were all available sources about each single campaign and organisation, including data and information obtained by responsible persons for social marketing campaigns in analyzed organizations.

Klíčová slova: Sociální marketing, ekonomická krize, kampaň, nezisková organizace, sociální změna. Social marketing, economic crisis, campaign, NGO, social change.

Jazyk práce: čeština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní


Nahoru | Aktuální datum a čas: 18. 12. 2017 07:53, 51. (lichý) týden

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz