Komunikační strategie Dopravního podniku města České Budějovice, a.s. – Zuzana Laštůvková
Zuzana Laštůvková
Bakalářská práce
Komunikační strategie Dopravního podniku města České Budějovice, a.s.
Communication strategy of Dopravní podnik města České Budějovice, a.s.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza komunikační strategie Dopravního podniku města České Budějovice, a. s. a návrh možných řešení pro její zlepšení. V první části jsou vysvětlena teoretická východiska z oblasti marketingu a komunikace. Druhá část podnik představuje a analyzuje jeho vnitřní a vnější okolí. Tato část také obsahuje analýzu současné komunikační strategie a SWOT analýzu. Třetí část se …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the communication strategy of the company Dopravní podnik města České Budějovice, a. s. and suggest possibilities for its improvement. The first part explains the theoretical knowledge of marketing and communication. The second part introduces the company and analyses its internal and external environment. This part also contains the analysis of the current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41224
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Radek Toušek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41224
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková