Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti – Ing. Jana Smetanová
Ing. Jana Smetanová
Bachelor's thesis
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
The analysis of competition on the retail market in selected area
Anotácia:
Tato bakalářská práce má za cíl analyzovat konkurenci na drogistickém trhu ve městě Strakonice. Zvoleným zkoumaným subjektem je drogerie Rossmann. Dílčím cílem je navrhnout taková opatření, která by pomohla zlepšit její stávající stav. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. Pomocí odborné literatury budou v první části práce popsány základní pojmy týkající se této problematiky a také použité metody …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the drugstore market competition in Strakonice. The chosen subject is Rossmann drugstore. Partial aim is to propose measures that would help to improve the current situation. This bachelor thesis is divided into two parts. In the first part the basic terms will be described on this issue and the methods used. In the practical part the chosen subject - Rossmann …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/pv4ov/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
- Vedúci: Ing. Lukáš Kučera
- Oponent: Ing. Josef Kotoun
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
An analysis of an impact of competition policy on a selected market
Tomáš Houška -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Martin Sviták -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Veronika Kubínová -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Zuzana Rýparová -
Strategický rozvoj společnosti na základě SWOT analýzy
Miloslav Míka -
Analýza konkurenční pozice obchodu "Papír-Hračky-Drogerie"
Ivana Horalíková -
Analýza konkurenceschopnosti spotřebního družstva
Adriana Kudělková