Bc. Jakub Pediač

Bakalářská práce

Sociální média v destinačním marketingu

Social media in destination marketing
Abstract:
The goal of the submitted thesis: Social media in destination marketing is to introduce the importance of social media in the context of destinations and destination marketing, to analyse of existing situation in destinations in Czech Republic and propose steps to develop social media marketing in environment of destinations. The first part is the theoretical introduction of social media and their …více
Abstract:
Predmetom bakalárskej práce Sociální mediá v destinačním marketingu je predstavenie významu sociálnych médií v kontexte destinácii a destinačného marketingu, rozbor momentálne situácie v českých destináciach a navrhnutie krokov k rozvoju marketingu na sociálnych sieťach v prostredí destinácií. Prvá časť je teoretickým predstavením sociálnych médií a ich možností, ktoré sú neskôr detailnejšie predstavené …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ondřej Repík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch

Práce na příbuzné téma