Romana STRNADOVÁ

Bakalářská práce

Přínos uvádějícího učitele pro vstup do pedagogické praxe - sonda do praxe na vybraných MŠ v Karlovarském kraji

The mentor's benefit for the teaching practice entry - the research of the teaching experience at the selected kindergartens in Karlovy Vary Region
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma Přínos uvádějícího učitele pro vstup do pedagogické praxe - sonda do praxe na vybraných MŠ v Karlovarském kraji se zabývá problematikou učitelek mateřských škol začínajících svou pedagogickou praxi. Cílem bylo zjistit s oporou o analýzu reflektivních deníků, jak se začínajícím učitelkám daří v počátcích jejich praxe, jakým způsobem jim jejich uvádějící učitelky pomáhají …více
Abstract:
This bachelor written work is focussing on the topic "The contribution of the introducing teacher to the entry into pedagogical practice -a probe into practice deals with the issues of kindergarten teachers starting their own pedagogical practice at selected kindergartens in the Karlovy Vary region." The aim was to find out, based on an analysis of reflective diaries, how teachers beginners are doing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Pavla Soukupová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STRNADOVÁ, Romana. Přínos uvádějícího učitele pro vstup do pedagogické praxe - sonda do praxe na vybraných MŠ v Karlovarském kraji. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/