Přínos uvádějícího učitele pro vstup do pedagogické praxe - sonda do praxe na vybraných MŠ v Karlovarském kraji – Romana STRNADOVÁ
Romana STRNADOVÁ
Bakalářská práce
Přínos uvádějícího učitele pro vstup do pedagogické praxe - sonda do praxe na vybraných MŠ v Karlovarském kraji
The mentor's benefit for the teaching practice entry - the research of the teaching experience at the selected kindergartens in Karlovy Vary Region
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma Přínos uvádějícího učitele pro vstup do pedagogické praxe - sonda do praxe na vybraných MŠ v Karlovarském kraji se zabývá problematikou učitelek mateřských škol začínajících svou pedagogickou praxi. Cílem bylo zjistit s oporou o analýzu reflektivních deníků, jak se začínajícím učitelkám daří v počátcích jejich praxe, jakým způsobem jim jejich uvádějící učitelky pomáhají …víceAbstract:
This bachelor written work is focussing on the topic "The contribution of the introducing teacher to the entry into pedagogical practice -a probe into practice deals with the issues of kindergarten teachers starting their own pedagogical practice at selected kindergartens in the Karlovy Vary region." The aim was to find out, based on an analysis of reflective diaries, how teachers beginners are doing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavla Soukupová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STRNADOVÁ, Romana. \textit{Přínos uvádějícího učitele pro vstup do pedagogické praxe - sonda do praxe na vybraných MŠ v Karlovarském kraji}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/olr7d0/.
Jak správně citovat práci
STRNADOVÁ, Romana. Přínos uvádějícího učitele pro vstup do pedagogické praxe - sonda do praxe na vybraných MŠ v Karlovarském kraji. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Analýza dostupných služeb v oblasti poskytování podpory začínajícím podnikatelům
Natália Madunická -
První rok učitele v MŠ - analýza profesních kompetencí po vstupu do profese učitele MŠ, sonda do praxe na vybraných MŠ v Plzni, Chebu a Rakovníku
Anna-Kateřina KLAISNEROVÁ -
Databázové funkce v MS Excel a úvod do MS Access pro základní školu<br>Příručka pro učitele
Zdeněk Balek -
Přístup učitelů MŠ k dětem cizinců v MŠ v Norsku a ČR
Lada KEDROŇOVÁ -
Podpora začínajících učitelů v MŠ
Sandra Bejdáková -
Reakce učitelů v MŠ v Plzeňském kraji na výzvová chování dětí
Anna VAVERKOVÁ -
V.V.Gogh očima dětí v mateřské škole
Jana VAVŘIČKOVÁ -
Emocionální stránka psychiky dítěte v předškolní věku a možnosti jejího zkoumání v práci učitele MŠ
Marie GAWELCZYKOVÁ