Přínos uvádějícího učitele pro vstup do pedagogické praxe - sonda do praxe na vybraných MŠ v Karlovarském kraji – Romana STRNADOVÁ
Romana STRNADOVÁ
Bachelor's thesis
Přínos uvádějícího učitele pro vstup do pedagogické praxe - sonda do praxe na vybraných MŠ v Karlovarském kraji
The mentor's benefit for the teaching practice entry - the research of the teaching experience at the selected kindergartens in Karlovy Vary Region
Abstract:
Tato bakalářská práce na téma Přínos uvádějícího učitele pro vstup do pedagogické praxe - sonda do praxe na vybraných MŠ v Karlovarském kraji se zabývá problematikou učitelek mateřských škol začínajících svou pedagogickou praxi. Cílem bylo zjistit s oporou o analýzu reflektivních deníků, jak se začínajícím učitelkám daří v počátcích jejich praxe, jakým způsobem jim jejich uvádějící učitelky pomáhají …moreAbstract:
This bachelor written work is focussing on the topic "The contribution of the introducing teacher to the entry into pedagogical practice -a probe into practice deals with the issues of kindergarten teachers starting their own pedagogical practice at selected kindergartens in the Karlovy Vary region." The aim was to find out, based on an analysis of reflective diaries, how teachers beginners are doing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Pavla Soukupová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STRNADOVÁ, Romana. \textit{Přínos uvádějícího učitele pro vstup do pedagogické praxe - sonda do praxe na vybraných MŠ v Karlovarském kraji}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/olr7d0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
STRNADOVÁ, Romana. Přínos uvádějícího učitele pro vstup do pedagogické praxe - sonda do praxe na vybraných MŠ v Karlovarském kraji. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Preschool and Out-of-School Pedagogy / Teacher Training for Pre-school Teachers
Theses on a related topic
-
Analýza dostupných služeb v oblasti poskytování podpory začínajícím podnikatelům
Natália Madunická -
První rok učitele v MŠ - analýza profesních kompetencí po vstupu do profese učitele MŠ, sonda do praxe na vybraných MŠ v Plzni, Chebu a Rakovníku
Anna-Kateřina KLAISNEROVÁ -
Databázové funkce v MS Excel a úvod do MS Access pro základní školu<br>Příručka pro učitele
Zdeněk Balek -
Přístup učitelů MŠ k dětem cizinců v MŠ v Norsku a ČR
Lada KEDROŇOVÁ -
Podpora začínajících učitelů v MŠ
Sandra Bejdáková -
Reakce učitelů v MŠ v Plzeňském kraji na výzvová chování dětí
Anna VAVERKOVÁ -
V.V.Gogh očima dětí v mateřské škole
Jana VAVŘIČKOVÁ -
Emocionální stránka psychiky dítěte v předškolní věku a možnosti jejího zkoumání v práci učitele MŠ
Marie GAWELCZYKOVÁ