Postavení marketingu v podniku s důrazem na sektor stavebnictví – Bc. Filip Melichar
Bc. Filip Melichar
Diplomová práce
Postavení marketingu v podniku s důrazem na sektor stavebnictví
The Position of Marketing in the Company with Emphasis on the Construction Sector
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou marketingu v oblasti stavebnictví a pozicí marketingu ve vybraných stavebních firmách. Autor této práce si tuto problematiku zvolil na základě svých zkušeností z inženýrského stavitelství. I když existuje značné množství literatury o marketingu obecně, výzkum marketingu v oblasti stavebnictví je omezený. V teoretické části práce autor zkoumal pozici marketingu v podniku …víceAbstract:
The essence of this thesis is an analysis of marketing in the construction industry and the position of marketing in selected construction companies. The author chose this topic due to their experience in engineering construction for several years. While there is a considerable amount of literature on marketing in general, there is limited research on marketing in the construction industry In the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fbdpj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2023
- Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Kvalitativní výzkum komunikačních strategií učitelek mateřských škol používaných při práci s dětmi cizinců
Milena CHRAMOSTOVÁ -
Analýza cizojazyčných interakcí v kontextu rané imerze. Kvalitativní výzkum komunikačních strategií na základě videozáznamu.
Alena KŘIKAVOVÁ -
Kvalitativní výzkum komunikačních strategií účastníků dopravních nehod způsobených pod vlivem alkoholu a návykových látek
Tomáš PTÁČEK -
Komunikační strategie prezidenta Miloše Zemana během jeho prezidentského období: Diskurzivní a rétorická analýza vybraných projevů
Michaela Vaisová -
Komunikační schopnosti bilingvních dětí v prostředí české mateřské školy
Karolína Hradilová -
Komunikační projevy u osob s poruchami autistického spektra
Tereza Peková -
Srovnání metod a postupů slohové a komunikační výchovy v alternativním vzdělávacím systému Marie Montessori a klasické formě školství (terénní výzkum)
Hana KNOTKOVÁ -
Vliv jednotlivých nástrojů komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Pavla Valentová