Bc. Filip Melichar

Diplomová práce

Postavení marketingu v podniku s důrazem na sektor stavebnictví

The Position of Marketing in the Company with Emphasis on the Construction Sector
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou marketingu v oblasti stavebnictví a pozicí marketingu ve vybraných stavebních firmách. Autor této práce si tuto problematiku zvolil na základě svých zkušeností z inženýrského stavitelství. I když existuje značné množství literatury o marketingu obecně, výzkum marketingu v oblasti stavebnictví je omezený. V teoretické části práce autor zkoumal pozici marketingu v podniku …více
Abstract:
The essence of this thesis is an analysis of marketing in the construction industry and the position of marketing in selected construction companies. The author chose this topic due to their experience in engineering construction for several years. While there is a considerable amount of literature on marketing in general, there is limited research on marketing in the construction industry In the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2023
  • Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní