Bc. Ludmila Fotterová

Diplomová práce

Profesní sebepojetí a pracovní spokojenost pracovníků call centra České správy sociálního zabezpečení

Professional Self-Concept and Job Satisfaction of Call Center Workers of the Czech Social Security Administration
Anotace:
Diplomová práce představuje Českou správu sociálního zabezpečení jako moderní instituci, která reaguje na potřeby dnešní společnosti vytvořením nové profese pracovníků call centra pro nemocenské pojištění. Práce shrnuje požadavky na tyto pracovníky a věnuje pozornost rizikům, která s touto profesí souvisí. Výše uvedené oblasti dává do souvislosti s prací jako důležitou součástí lidského života, pracovní …více
Abstract:
The thesis introduces the Czech Social Security Administration as a modern institution that responds to the needs of today's society by creating a new profession of call centre health insurance workers. This thesis summarizes the requirements for these workers and pays attention to the risks inherent in this profession. The above-mentioned areas are associated with the work as an important part of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Fotterová, Ludmila. Profesní sebepojetí a pracovní spokojenost pracovníků call centra České správy sociálního zabezpečení. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe