Bc. Kryštof Hájek
Bakalářská práce
Live coding
Live coding
Anotace:
Práce se zabývá uměním živého kódování, jinak taky zvaného jako live coding. V úvodu je zmíněn kulturní kontext a přiblížen vliv softwaru na dnešní společnost. Část práce je věnována historii a vývoji počítačem generované hudby a zvukové syntézy, zmíněna jsou velká jména počítačové hudby jako Lejaren Hiller, Iannis Xenakis nebo John Cage. Velký prostor dostane historie a popis procesu algoritmické …víceAbstract:
This work aims to present the art of live coding, sometimes reffered to as 'on- the-fly' programming. In the beggining its cultural context is mentioned, as well as influence of software on current society. One part of the work is dedicated to history and evolution of computer generated music and digital sound synthesis. Important names of computer music like Lejaren Hiller, Iannis Xenakis or John …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k3glx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2017
- Vedoucí: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Sonifikace v hudební kompozici a sound-artu
Jiří Suchánek -
Kreativní role počítače v kompozici elektronické hudby
Jan Winkler -
Virtuální prostor jako součást interaktivní hudební kompozice
Jan Rösner -
Live coding: definování skupin, umělců a práce s kódem
Richard Svída -
Vztah mezi live codingem a elektronickou hudbou
Eva Novosadová -
Vztah mezi live codingem a elektronickou hudbou
Eva Novosadová -
Live coding: definování skupin, umělců a práce s kódem
Richard Svída