Digital Marketing in the Tourism Industry of Nepal – BSc. Sushila Thakuri
BSc. Sushila Thakuri
Diplomová práce
Digital Marketing in the Tourism Industry of Nepal
Abstract:
The thesis titled Digital Marketing in the Tourism Industry of Nepal investigates the role of digital marketing strategies in enhancing Nepal's tourism sector. It emphasizes how platforms like social media, SEO, and influencer collaborations have significantly influenced how destinations are marketed to tourists. The study focuses on the barriers to the adoption of digital tools, such as limited infrastructure …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
- Oponent: Dagmar Charvátová, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
International Trade and Business
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Demystifying Search Engine Optimization-Online Retargeting Bond
Nijat Alizada -
The Comparative Analysis of On-Page and Off-Page Search Engine Optimization Methods on Website Rankings and Business Outcomes
Kundan Verma -
Search Engine Optimization (SEO)
Vojtěch Kochta -
The Impact of Search Engine Optimization (SEO) on Online Sales in the Retail Industry
Vishal Vikramsingh Vaghela -
Aplikace Search Engine Optimization a Search Engine Marketingu
Lukáš Zábranský -
Search Engine Marketing a Search Engine Optimization
Jan Šmidrkal -
Search Engine Optimization a Search Engine Marketing
Viktor Moravec
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses om9i7p om9i7p/2
3. 4. 2025