Analysis of the use of AI in customer service – Ing. Michael Trojan
Ing. Michael Trojan
Diplomová práce
Analysis of the use of AI in customer service
Analysis of the use of AI in customer service
Abstract:
This work is divided into eight chapters that provide a comprehensive overview of the implementation and evaluation of an AI-based chatbot in a calorie counting app. This work analyzes the use of artificial intelligence in customer service. The focus was on the implementation of an AI-based chatbot within a calorie counting app. The selected app is called YAZIO. The implementation of the chatbot led …víceAbstract:
Die vorliegende Arbeit ist in acht Kapitel aufgeteilt, die einen weitreichenden Überblick über die Implementierung und Evaluation eines KI-basierten Chatbots in einer Kalorienzählapp geben. In der vorliegenden Arbeit wurde eine Analyse der Verwendung von Künstlicher Intelligenz im Kundenservice vorgenommen. Dabei wurde sich auf die Implementierung eines KI-basierten Chatbots innerhalb einer Kalorienzählapp …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 10. 2024
- Vedoucí: prof. Dr. Ingo Cassack
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Trojan, Michael. Analysis of the use of AI in customer service. Liberec, 2024. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
International Management / International Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.