Ing. Michael Trojan

Diplomová práce

Analysis of the use of AI in customer service

Analysis of the use of AI in customer service
Abstract:
This work is divided into eight chapters that provide a comprehensive overview of the implementation and evaluation of an AI-based chatbot in a calorie counting app. This work analyzes the use of artificial intelligence in customer service. The focus was on the implementation of an AI-based chatbot within a calorie counting app. The selected app is called YAZIO. The implementation of the chatbot led …více
Abstract:
Die vorliegende Arbeit ist in acht Kapitel aufgeteilt, die einen weitreichenden Überblick über die Implementierung und Evaluation eines KI-basierten Chatbots in einer Kalorienzählapp geben. In der vorliegenden Arbeit wurde eine Analyse der Verwendung von Künstlicher Intelligenz im Kundenservice vorgenommen. Dabei wurde sich auf die Implementierung eines KI-basierten Chatbots innerhalb einer Kalorienzählapp …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 10. 2024
  • Vedoucí: prof. Dr. Ingo Cassack

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Trojan, Michael. Analysis of the use of AI in customer service. Liberec, 2024. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technická univerzita v Liberci

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
International Management / International Management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.