Hudební festival – případová studie – Tereza Poláková
Tereza Poláková
Bakalářská práce
Hudební festival – případová studie
Music festival - Case study
Anotace:
Tato práce je zaměřena na lokální festivaly populární hudby. V rámci teoretické části bude zmapován trh festivalů populární hudby v České republice a charakterizována specifika lokálních festivalů. Praktická část je zpracována formou případové studie lokálního multižánrového festivalu Čwachták Fest, který se koná pravidelně od roku 2012 ve městě Třemošnice v Pardubickém kraji. Primární data o tomto …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on local pop music festivals. The theoretical part maps the market of popular music festivals in the Czech Republic and describes the specifics of local festivals. The practical part is composed in the form of a case study of the local multi-genre festival Čwachták Fest, which has been held regularly since 2012 in the town of Třemošnice in the Pardubice region. Primary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83851
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
- Vedoucí: Jakub Grosman
- Oponent: Daniel Šubrt
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83851
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Vedení dobrovolníků na vícedenních hudebních festivalech populární hudby; Základní principy při vedení dobrovolníků
Eliška Pruch Dočkalová -
United Islands Of Prague festival věnovaný začínajícím kapelám populární hudby
Dominika KRUCHŇOVÁ -
Plánování projektu: Festival současné populární hudby
Jan Lörinc -
Tradice sborového festivalu populární hudby Jirkovský Písňovar a jeho přínos pro sborové umění
Aleš HORÁK -
Populární hudba v reklamě
Anna Hunáková -
Socio-ekonomický dopad kulturních events na lokální rozvoj: Případová studie Colours of Ostrava
Monika LOPATOVÁ -
Plánování projektu: Festival současné populární hudby
Jan Lörinc