Marie VOŠTOVÁ
Bachelor's thesis
Podnik řízený zákazníkem
Customer-driven company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je: ?Zhodnocení využívání zásad podniku řízeného zákazníkem ve vybraných firmách?. V teoretické části byly vymezeny základní pojmy týkající se podniku řízeného zákazníkem a sedm zásad podle R. C. Whiteleyho. Podkladem pro literární rešerši se stala převážně kniha Podnik řízený zákazníkem, od již zmiňovaného autora a mnoho dalších knih, týkajících se dané problematiky. Ve vlastní …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is ?Evaluation of the use of the principles of customer-driven company in selected companies?. The basic concepts related to a customer-driven company and R. C. Whiteley?s seven principles are defined in the theoretical part. Customer-Driven Company, a book by the above mentioned author was used as a basis for the literature research together with many other publications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013
Accessible from:: 30. 4. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VOŠTOVÁ, Marie. Podnik řízený zákazníkem. Č. Bud., 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Komparace kvality produktů a služeb společnosti Adélka a.s.
Jan Barták -
Analýza problematiky řízení kvality produktu a procesů ve společnosti Lenzing Biocel Paskov a.s.
Hana Válková -
Vliv technologie pěstování chmele (Humulus lupulus L.) na kvalitu produktu a využití produktu
Tomáš KLÍMA -
Využití procesu Řízení a správa záruk ke zlepšení zákaznické loajality, snížení nákladů na nekvalitu a zlepšování kvality a spolehlivosti produktu ve společnosti Koito Czech s.r.o.
Josef SUCHOMEL -
Technologie pěstování a hnojení ječmene (Hordeum) s cílem maximální kvality produktu a jeho využití pro výrobu doplňku stravy "zeleného ječmene".
Pavel OPOLZER -
Technologie pěstování Ostropestřce mariánského (Silybum marianum L. Gaertn.) a hnojení s cílem maximální kvality produktu a jeho využití
Jana GUBIŠOVÁ -
Technologie pěstování a hnojení ječmene (Hordeum) s cílem maximální kvality produktu a jeho využití pro výrobu doplňku stravy "zeleného ječmene"
Magdaléna DARDOVÁ -
Technologie pěstování Stévie sladké (Stevia rebaudiana) ve vztahu ke kvalitě produktu a jeho využití v potravinářství, medicíně a kosmetice.
Lenka KÁBELOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights