Inovace strategie budování značky MORA na českém a slovenském trhu – Pavlína BÁTKOVÁ
Pavlína BÁTKOVÁ
Bachelor's thesis
Inovace strategie budování značky MORA na českém a slovenském trhu
Innovation strategy of building the MORA brand on the Czech and Slovak markets
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá procesem budování značky a následnou analýzou konkrétní značky. Pro analýzu byla vybrána společnost MORA MORAVIA, s. r. o., která se zabývá výrobou domácích spotřebičů. Teoretická část definuje značku a jednotlivé pojmy jako vize, identita nebo hodnota značky. Taktéž se věnuje procesu budování značky. V praktické části je představen podnik a je provedena analýza budování …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the brand building process and the subsequent analysis of the particular brand. For the analysis was selected company MORA MORAVIA, s. r. o., which is engaged in the manufacture of household appliances. The theoretical part defines a brand and individual terms such as a vision, identity or brand equity. It also deals with the brand building process. The practical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Martin Drastich, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BÁTKOVÁ, Pavlína. Inovace strategie budování značky MORA na českém a slovenském trhu. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Human Studies / Spanish Philology - Applied Economic Studies
Práce na příbuzné téma
-
Firemní identita zvolené značky
Radka Kalábová -
Vizuální identita základní školy
Anna Vokounová -
Budování a tvorba identity značky Lokomotiv Tuhaň
Jaroslav Kumstát -
Budování vizuální identity značky
Luong Duyen Nguyenová -
Sonic Branding: proces budování zvukové identity značky
Jakob Bahmann -
Image a identita značky
Klára Lukavská -
Jiná krása: identita značky skrze principy inkluzivního marketingu v rámci marketingové strategie kosmetických značek.
Viktoriia Kim -
Značka, vizuální identita a jejich změna ve sportovním prostředí
Petr Ondrůj
Názov
Vložil
Vložené
Práva