Daniela KALINOVÁ

Bakalářská práce

Narativní struktury v reklamě

Narrative structures in advertising
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Narativní struktury v reklamě se věnuje audiovizuálním reklamám, které jsou založeny na narativitě. V první kapitolách teoretické části se práce věnuje vysvětlení pojmům souvisejících s audiovizuální reklamou. V druhé části se věnuje pojmům produktivní kategorie a narativity, tyto pojmy jsou důležité pro praktickou část bakalářské práce. Praktická část bakalářské práce je …více
Abstract:
The Bachelor thesis - Narrative Structures is Advertisement concerns the audiovisual advertisement that is based on the narrative structures. In the first chapters of the theoretical part, the explanation of concepts of audivisual advertisement is explained and described. In the second part, the bachelor thesis concerns the terms of productive category of narrativity. These terms are important for …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jiří Koten, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KALINOVÁ, Daniela. Narativní struktury v reklamě. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk pro média a veřejnou sféru

Práce na příbuzné téma