Jiřina ZELENKOVÁ

Bakalářská práce

Reklama jako nástroj komunikačního mixu

Advertisement as an instrument of communication mix
Anotace:
Práce vystihuje podstatu reklamy a její tvorby. Jaké prostředky a nástroje propagace mají firmy zvolit k vytvoření efektivní reklamy. Práce je zaměřena na zákazníky, jejich přání, potřeby a touhy, které jsou velmi důležité pro tvůrce reklam. V práci jsou obsaženy některé ukázky úspěšných a neúspěšných reklam.
Abstract:
The work gives a true picture of essence of advertising and its creation. What means ani instrument of promotion should the firms choose to create an effective advertising. . The work is targeted on customers, on their wishes, needs and desires, which are very important for creators of advertising. Examples of illustration of successful and unsuccessful advertising are contained in the work.
 

Klíčová slova

nástroje propagace

Klíčová slova

podstata

Klíčová slova

tvorba

Klíčová slova

prostředky

Klíčová slova

potřeby

Klíčová slova

efektivnost

Klíčová slova

zákazník

Klíčová slova

přání
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
  • Vedoucí: Ing. Ivan Palla, Ph.D., MRCVS

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická
http://arl.ujep.cz/