Reklama jako nástroj komunikačního mixu – Jiřina ZELENKOVÁ
Jiřina ZELENKOVÁ
Bakalářská práce
Reklama jako nástroj komunikačního mixu
Advertisement as an instrument of communication mix
Anotace:
Práce vystihuje podstatu reklamy a její tvorby. Jaké prostředky a nástroje propagace mají firmy zvolit k vytvoření efektivní reklamy. Práce je zaměřena na zákazníky, jejich přání, potřeby a touhy, které jsou velmi důležité pro tvůrce reklam. V práci jsou obsaženy některé ukázky úspěšných a neúspěšných reklam.Abstract:
The work gives a true picture of essence of advertising and its creation. What means ani instrument of promotion should the firms choose to create an effective advertising. . The work is targeted on customers, on their wishes, needs and desires, which are very important for creators of advertising. Examples of illustration of successful and unsuccessful advertising are contained in the work.Klíčová slova
nástroje propagaceKlíčová slova
podstataKlíčová slova
tvorbaKlíčová slova
prostředkyKlíčová slova
potřebyKlíčová slova
efektivnostKlíčová slova
zákazníkKlíčová slova
přání
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
http://dspace.ujep.cz/dspace/handle/123456789/4588
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
- Vedoucí: Ing. Ivan Palla, Ph.D., MRCVS
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomickáhttp://arl.ujep.cz/
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Jan Karlík -
Efektivnost online marketingových nástrojů při propagaci stavebních řemesel
Šárka Nevšímalová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Propagace nevládní neziskové organizace Člověk v tísni
Štěpánka Vomočilová -
Efektivní propagace handmade výrobků za pomocí Internetu
Anastasia Domoratskaya -
Sociální sítě jako nástroj propagace hotelů různých tříd
Diana Makarova -
Efektivnost propagace TQS, spol. s r. o.
Kristýna Strnadová -
Sociální sítě jako nástroj propagace ve veřejné správě
Linda Štrymplová