Vedenie zamestnancov call centra – Adriana Stoklasová
Adriana Stoklasová
Bakalářská práce
Vedenie zamestnancov call centra
Vedení zaměstnanců call centra
Anotace:
Stoklasová , A. Vztah instituce rodiny a ekonomických systémů ve vybraných zemích . Bakalářská práce . Brno: Mendelova univerzita v Brně , 2016. Práce se zabývá vztahem rodiny a institucionální ekonomie . Řeší dopad industriální revoluce na formování rodiny a jejích funkcí v ekonomii .Abstract:
Stoklasová, A.,Tomšík , P. Manegement of employees of call center. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2017.Document about motivation activity in call center s.r.o..Abstract:
Stoklasová, A.,Tomšík , P. Vedenie zamestnancov call centra s.r.o.. Bakalárska prá-ca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017.V texte je popísaná motivačná aktivita zamestnancov call centra s.r.o.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Pavel Tomšík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Pravidla pro živnostníky v České republice : z pohledu institucionální ekonomie
Lucie Jelínková -
An integration of automated call center into a SAP system
Michaela Horváthová -
Call centrum jako součást podpory klienta
Adéla Jílková -
Návrh projektu zřízení call center v době pandemie
Kateřina Kopřivová -
Výběr informačního systému pro Call Centrum ve veřejné správě
Lukáš Cejpek -
Prostředí komerčních call center na trhu v České republice
Jan Karásek -
Řízení a vedení lidí Call centra Alza.cz Třinec
Grocholová Grocholová -
AI-based Solution for automated call scoring and quality monitoring in call centers
Oleg Gerasimov
Název
Vložil
Vloženo
Práva