Bc. Jakub Jakubec

Bachelor's thesis

Využitie glitchu v nových médiách

Application of glitch in new media
Abstract:
This bachelor thesis is mapping the phenomena of using technological error in visual and gaming environment like movies, animations, computer and desk games. Author dedicated himself to creative studying of glitch in this gaming mechanisms and he is mapping the field of glitch art in last few years from underground pieces to mainstream. He also tries to find appropriate analogies in earlier works in …viac
Abstract:
Bakalárska práca mapuje fenomén využitia technologickej chyby vo vizuálnom a hernom prostredí, ako sú filmy, animácie, počítačové a stolové spoločenské hry. Autor sa zaoberá kreatívnym skúmaním glitchu v prostredí týchto herných mechanizmov a mapuje glitch-artovú scénu posledných rokov od undergroundových diel až po mainstream, kde nachádza aj vhodné analógie v skoršej tvorbe videoartu a iných avantgardných …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
  • Vedúci: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Martina Ivičič

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Bachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media

Práce na příbuzné téma

Všechny práce