Návrh implementace tematického celku "Základy algoritmizace a programování" do školního vzdělávacího programu obou stupňů základní školy – Šárka Schlichtsová
Šárka Schlichtsová
Master's thesis
Návrh implementace tematického celku "Základy algoritmizace a programování" do školního vzdělávacího programu obou stupňů základní školy
A Draft the Implementation of the Complex Topic "The Basics of Algorithmization and Programming" in Primary and Low Secondary School Curriculum
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vytvoření návrhu tematického celku Základy algoritmizace a programování a jeho implementace do výuky na 1. a 2. stupni základních škol jako inovace výuky předmětu informatika na základní škole s nízkým rozsahem vyučovaných hodin informatiky. Práce vychází ze současných trendů inovace výuky ve vzdělávací oblasti Informační a komunikační technologie. Vzniká na pozadí probíhajících …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 8. 2019
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM6062
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2019
- Supervisor: PhDr. Michal Musílek, Ph.D.
- Reader: doc. RNDr. Štěpán Hubálovský, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SCHLICHTSOVÁ, Šárka. \textit{Návrh implementace tematického celku ''Základy algoritmizace a programování'' do školního vzdělávacího programu obou stupňů základní školy}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2019. Available from: https://theses.cz/id/omsyfa/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 9. 2019 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / field:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - hudební výchova, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - informatika
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights