Media is message – (M. McLuhan) – Bc. Darya Shiryakova
Bc. Darya Shiryakova
Bakalářská práce
Media is message – (M. McLuhan)
Media is message – (M. McLuhan)
Abstract:
This work is intended to explain the concept of media and to present an overview of media forms, their technological development and their influence on the basic changes of information progress. It specifically follows the development and advancement of newspapers, radio, television, and the Internet. Another purpose of the thesis is to gain a deeper understanding of the famous Marshall McLuhan’s expression …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bk9t8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
- Oponent: PhDr. Marie Koubová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Media is The Message
Ali Mohamed Ali Moustafa Abousamra -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Role of Social Media in Brand Building
Jannatul Ferdous -
Social Media & Digital Marketing for future business and next marketers
Jiri Brom Lingan -
Social Media Digital Marketing & Premium Brands - A study on Youngster’s Perspective
Krishnasingh Praveensingh Khatri -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko