Denisa Šusterová

Bakalářská práce

Marketing inovací

The Marketing Innovation
Anotace:
První část této bakalářské práce se zabývá definováním základních pojmů marketingu. Dále jsou zde analyzovány fáze inovačního marketingu a uplatnění marketingového přístupu k inovacím. Tato práce řeší také inovační proces, jeho efektivnost a jaké jsou možnosti financování inovací soukromou a veřejnou sférou. Na závěr je uvedeno, jakým způsobem lze uvést nový produkt či službu na trh. Cílem této práce …více
Abstract:
The first part of this thesis deals with the definition of the basic concepts of marketing. Furthermore, there are analyzed the stages in the innovation of marketing and the application of the marketing approach to innovation. This work also addresses the innovation process, its effectiveness and what are the possibilities of financing of the innovation of the private and the public sector. In conclusion …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedoucí: Andrea Sikorová
  • Oponent: Eva Švecová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava