Denisa Šusterová
Bakalářská práce
Marketing inovací
The Marketing Innovation
Anotace:
První část této bakalářské práce se zabývá definováním základních pojmů marketingu. Dále jsou zde analyzovány fáze inovačního marketingu a uplatnění marketingového přístupu k inovacím. Tato práce řeší také inovační proces, jeho efektivnost a jaké jsou možnosti financování inovací soukromou a veřejnou sférou. Na závěr je uvedeno, jakým způsobem lze uvést nový produkt či službu na trh. Cílem této práce …víceAbstract:
The first part of this thesis deals with the definition of the basic concepts of marketing. Furthermore, there are analyzed the stages in the innovation of marketing and the application of the marketing approach to innovation. This work also addresses the innovation process, its effectiveness and what are the possibilities of financing of the innovation of the private and the public sector. In conclusion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/110893
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Andrea Sikorová
- Oponent: Eva Švecová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Networks in the European Union The enforcement of the Ecodesign directive: a case study
Jip Werner -
The perspective of the Russian market in strategic development in the field of in innovation on the Example of Memsource
Elizaveta Makarova -
Promoting Research and Innovation in the EU, in the Czech Republic - New Opportunities for the Enterprise
Nadiia Kostiuchenko -
The Project of Innovation of Supportive Tools of the Technology Innovation Center in Zlin in the Field of Startups
Mehmet Berk Özyürek -
Innovation culture in small and medium-sized enterprises: the importance of soft factors in early stages of the innovation process
Petra Kociánová -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus výrobku
Fedor Evseev