Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích – Bc. Kristýna Bendová
Bc. Kristýna Bendová
Bakalářská práce
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Institutionalized ethical advertising self-regulation – comparative analysis of complaints in the Czech Republic and in neighboring countries
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o problematice institucionalizované etické samoregulace reklamy na území České republiky a sousedních států. Zvláště se zaměřuje na její hlavní zájem, kterým je přijímání a posuzování stížností a vydávání stanovisek. Samoregulace v oblasti komerční komunikace doplňuje národní právní úpravu, plní úlohu rychlého a flexibilního řešení etických a morálních problémů souvisejících …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with issues of institutionalized ethical self-regulation of advertising in the Czech Republic and neighboring states. In particular, it focuses on its main interest in receiving and assessing complaints and issuing opinions. Self-regulation in the field of commercial communication complements the national legal framewrok, fulfills the role of quick and flexible solution of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gjyxc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedoucí: doc. MgA. Jan Motal, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavel Sedláček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BENDOVÁ, Kristýna. \textit{Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/onhkp1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Eticky kodex ve vybrané organizaci
Nikola Fischerová -
Etika a etický kodex v činnosti územních samospráv
Naděžda Ormaniecová -
Etický kodex a etické řízení podniku
Lucie Vitejčková -
Etický kodex a etické řízení vybraného podniku
Michaela Mironidi -
Etický kodex, jeho význam v prostředí Policie České republiky
Markéta Ambrožová -
Etický kodex sociálních pracovníků v ČR a jeho využití v praxi
Martin Budek -
Etický kodex v ošetřovatelství a jeho dodržování v praxi
Lucie Drápelová -
Etický kodex a jeho význam pro profesní kompetence v pozici manažera (v konkrétní organizaci)
Matěj Nováček