Bc. Pavel Laštůvka

Bakalářská práce

Vizuální styl firmy Victory marketing

Corporate identity fy Victory Marketing
Anotace:
Práce se zabývá problematikou jednotného vizuálního stylu. Hlavní cíl bylo vytvoření manuálu vizuálního stylu firmy Victory marketing a webové prezentace společnosti.
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the issue of corporate identity. The main task was to create design manual for Victory Marketing company and company web site.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2006
  • Vedoucí: doc. Mgr. Vítězslav Švalbach

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika