Marketing poprodejních služeb autorizovaného servisu značky Ford – Bc. Jana Lehejčková
Bc. Jana Lehejčková
Master's thesis
Marketing poprodejních služeb autorizovaného servisu značky Ford
Marketing of aftersales services of authorised service of brand Ford
Anotácia:
Předmětem diplomové práce „Marketing poprodejních služeb autorizovaného servisu značky Ford“ je analýza trhu poprodejních služeb v ČR, dále analýza komunikačního mixu servisu ve vybraném podniku a následné navržení opatření vedoucí ke zlepšení současného stavu nabídky a provádění poprodejních služeb značky Ford, s čímž souvisí i snižování počtu stížností. Autorka vychází ze situační analýzy vybrané …viacAbstract:
The topic of my thesis work „Marketing of aftersales services of authorised service of brand Ford“ is analysis of a market of aftersales services in Czech republic, analysis of communication mix of service in choosen company and following suggestion of arrangement leading to improvement in actual state of offers and carrying out aftersales services of brand Ford, which is connected with decreasing …viacKľúčové slová
Poprodejní služby bloková výjimka trh poprodejních služeb služby autorizovaného servisu Ford segmentace zákazníků situační analýza značka Ford komunikační mix komunikační plán Ford Motor Company speciální servisní marketingová akce pracovníci servisu. After-sales services block exception after-sales service market services of an authorised service Ford segmentation of customers situational analysis Ford brand communication mix communication plan special service marketing campaign service workers.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w2pc2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
- Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Transformation of IT Services in ŠKODA AUTO DigiLab and DHL Information Services Europe through Application of Scaled Agile Frameworks
Olesia Lacko -
Intermediaries' liability in the online provision of services in light of the upcoming EU law reform in the sector: legal issues in view of illegal content removal
Jacob ESPEJO ROSA -
Assessment of Policy Changes of the Impacts of Urbanization, Economic Growth and Decentralization of Water Services with Regard to Water Quality in Mexico
René Fernando Lara Cervantes -
The Complexity of Smart Services and Structure of the Smart City
Sok Dina -
Communication campaign of the firm
Afsan Bin Alam -
Mystery shopping v autorizovaném servisu Renault
Oleh Smarus -
Principles of market segmentation in tourism industry
Larisa Teterina -
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova