Hudební festival Mighty Sounds – případová studie – Michaela Oulehlová
Michaela Oulehlová
Bachelor's thesis
Hudební festival Mighty Sounds – případová studie
Music festival Mighty Sounds – case study
Abstract:
„Hudební festival Mighty Sounds – případová studie“ je bakalářská práce zabývající se konkrétním hudebním festivalem a jeho marketingovými a manažerskými nástroji. V současné době jsou hudební festivaly častým a oblíbeným kulturním vyžitím, na kterých lidé rádi tráví svůj volný čas a vynakládají své peněžní prostředky. Každý rok se v České republice konají desítky hudebních festivalů a Mighty Sounds …moreAbstract:
The bachelor thesis ”Music festival Mighty Sounds – case study“ is dedicated to a description of music festivals in general and its management and marketing tools. Nowadays, music festivals are becoming one of the most popular cultural events where people like to spend their free time and money. Each year, dozens of festivals are held in Czech republic and Mighty Sounds, held in Tábor, belongs to one …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 12. 2019
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83731
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2021
- Supervisor: Daniel Šubrt
- Reader: Jakub Grosman
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83731
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Marketing hudebních festivalů klasické hudby
Magdaléna Jenšíková -
Marketing neziskového hudebního festivalu - BESEDA U BIGBÍTU
Kateřina Janotová -
Marketing a propagace hudebního festivalu Horečky fest
Zuzana Kalinová -
Marketing a propagace hudebního festivalu Valašský špalíček
Petr Dvořák -
Komparace marketingu festivalu Colours of Ostrava a Lucerna Music Bar
Václav Vágner -
Marketing hudebního festivalu Dvořákova Praha
Kristýna Pavlů -
Propagace vybraného hudebního festivalu
Jan Hrábek -
Inovace marketingového mixu vybraného hudebního festivalu
Zuzana Nováková