Laboratorní úloha z předmětu elektrotechnika\nl{} – Bc. Petr FIŠNAR
Bc. Petr FIŠNAR
Bachelor's thesis
Laboratorní úloha z předmětu elektrotechnika\nl{}
The Laboratory Practice for Subject Electrical Engineering\nl{}
Abstract:
Úkolem bakalářské práce bylo podrobně se seznámit s digitálním dvoukanálovým USB osciloskopem M524, navrhnout a realizovat dvě laboratorní úlohy pro měření na uvedeném osciloskopu v předmětu elektrotechnika.Abstract:
Imposition of baccalaureate work was in detail making the acquaintance of digital double - tubes USB oscilloscope M524, suggest and realize two laboratory exercises for measuring on mentioned oscilloscope in the subject electrotechnics.Keywords
USB osciloskop M524
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 6. 2009
Accessible from:: 1. 6. 2009
Identifier:
10984
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FIŠNAR, Petr. \textit{Laboratorní úloha z předmětu elektrotechnika$\backslash$nl$\{\}$}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Applied Informatics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/onq7hk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FIŠNAR, Petr. Laboratorní úloha z předmětu elektrotechnika\nl{} . Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 01. 06. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 1. 6. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / field:
Engineering Informatics / Information Technologies
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.